Translate

cheap&style #3

..skoro cheap, to po najtańszych kosztach. 

Hej! Nie wiem jak u was, ale u mnie wiosna zagościła już na dobre - zarówno za oknem, jak i w sercu. :D 
Idąc za głosem Waszych komentarzy, na dziś przygotowałam dla Was [wiosenne] stylizacje. Chwilę nad nimi siedziałam, ponieważ sporo elementów w mojej szafie to tzw. darmówki - nie wszyscy muszą akurat daną rzecz posiadać, szczególnie, że większość z nich ląduje w naszej garderobie przypadkowo. 
Dużo nad takimi mankamentami myślę, kosztuje mnie to sporo stresu (don't @ me), więc finalnie stwierdziłam, że najwyżej poszukamy zamienników. Nie przedłużając..:


...oraz konkretne elementy:

kliknijcie aby powiększyć!

Druga stylizacja bazuje na darmowych elementach. 




Co myślicie o stylizacjach? 
Macie jakieś swoje ulubione darmówki? Koniecznie napiszcie w komentarzu. :)
Miłego wieczoru!

ps. szykuję konkurs, stay tuned



9 comments:

  1. Obie są dobre, ale druga bardziej do mnie przemawia, podoba mi się ta sukienka.

    ReplyDelete
  2. Te spodnie i darmowa koszula są super! Tak z ciekawości spytam, co to były za darmówki? :D

    ReplyDelete
  3. Czemu do mnie nie trafiają takie darmówki. :C Zazdroszczę ich max

    ReplyDelete
    Replies
    1. zadaje sobie takie samo pytanie jak patrzę na darmówy w garderobach innych :D

      Delete