Translate

Ala

W podręczniku Ala ma kota, a nasza Ala ze Stardoll ma niebieskie włosy i makijaż do nich :) Odrobinę błękitu połączyłam z szarością. Tak, wiem, znowu nie pomalowałam rzęs, ale na wielu oczach po prostu nie podoba mi się ich wygląd po pomalowaniu. Tutaj jeszcze w sumie by to uszło, ale chciałam, żeby te oczy były takie delikatniejsze. Podkreślając odrobinę policzki, naszła mnie refleksja na temat stardollowych kosmetyków. Chciałabym, żeby weszła możliwość ich sprzedaży! Kiedyś była moda na mocne róże czy brązy na policzkach i teraz mam wiele artykułów, które do niczego mi nie służą. Ale inne kosmetyki też bym chętnie sprzedała. Pamiętacie taki "płyn" do zmywania makijażu? Teraz weszła opcja zmywania makijażu, więc po co mi ten płyn na półce? Może jakiś kolekcjoner by się skusił :D Rozpisałam się dosyć i doceniam, jeśli ktoś czyta to wszystko. Mam więc dla Was mini konkurs - jeśli to czytasz, to w komentarzu napisz zdanie ze słowem "kot". Ten kto to zrobi, dostanie podarek za Starmonetki. Wczoraj do późna pracowałam i dziś po prostu siedzę otulona kocem i gram w gry - Stardoll i trochę Simsów (nie grałam w nie chyba z rok). Teraz siedzę i robię makijaże. I tak sobie uciekam od codzienności. A Wam jak mija niedziela? Bo ja już bym chciała poniedziałek, chociaż to nie do końca lubiany przez wszystkich dzień.


8 comments:

  1. Kot wchodzi na płot. HAHAHAHAHA
    Śliczny mejkap, ale włosy - NIE

    ReplyDelete
  2. "Pamiętacie taki "płyn" do zmywania makijażu?" ??? Pierwsze słyszę. Widzę, że masz takie coś. Jakiś Cleanser. :) stardollowy10

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, staroctwo. Już dawno przeterminowane xd

      Delete
  3. Mój kot właśnie śpi w mojej torebce. SERIO.
    Makijaż jest bardzo ładny, ale te włosy...tzn. kolor jest śliczny, ale te włosy wyglądają dziwnie :P

    ReplyDelete
  4. Aż mam ochotę zrobić makijaż w tej kolorystyce! Czyżbyś przewróciła mi wenę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, ale się teraz poczułam ważna :D Koniecznie zrób!

      Delete
  5. Bardzo łdny makijaż, a włosy dodają charakteru :D. Zdjęłabym tylko tą kokardkę.
    Mój kot drapał meble, więc pojechał do babci :c

    Lalka566

    ReplyDelete