Translate

Featured #2

W zeszłym tygodniu zaprezentowałam wam głównie najciekawsze wnętrza. Tak się złożyło, że w tym moją uwagę przykuły stylizacje. Wyróżniały się na tle innych prac ze spotlight i aż szkoda byłoby mi ich nie pokazać. Oto moja pierwsza wybranka:
JaneDoee83
Ta doll zwróciła moją szczególną uwagę. Ostatnio mam słabość do ciemnych i nieco rockowych stylizacji, a ta jest według mnie wyjątkowo udana. Elegancko i z pazurem. ;) Gdy weszłam na profil tej pani, bardzo miło się zaskoczyłam. W jej prezentacji znalazłam bardzo dużo stylizacji, w przeróżnym stylu. Wszystkie były jednak dobrze dopracowane i dosyć oryginalne.

xXschneggeXx
Tutaj wyjątkowo prezentuję wnętrze. Często widuję pokoje stylizowane na tarasy lub ogrody, ale chyba pierwszy raz widzę coś podobnego do tego. Paprocie, suche trawy i skały w tle od razu kojarzą mi się z jakimś dzikim, afrykańskim krajobrazem. Do tego rzeczka z tyłu i doll ogrzewająca się przy ogniu. Nie wiem jak do Was, ale do mnie to przemawia bardzo.


Lowii-chan
Pierwszą rzeczą, na którą zwróciłam uwagę była twarz doll. Zazwyczaj nie lubię wyglądu jak z anime, ale ta przekonała mnie swoją delikatnością i oryginalną fryzurą. Całość dopełnia kimono i korona z kwiatów na głowie. Niby dosyć często można coś podobnego zobaczyć, ale mimo to w tej pracy jest coś, co czyni ją wyjątkową.

3 comments:

  1. dwie ostatnie bardzo mi się podobają, pierwsza jest nieco za ciężka przez tą wszechobecną skórę

    ReplyDelete
  2. Pierwsza stylizacja rzeczywiście jest za ciężka. Jak dla mnie za dużo zakrytego ciałka Dollki :P Jednak bardzo mi się podoba. Wnętrze świetne, a ostania stylka petarda!!! :D

    ReplyDelete