Translate

jak wygląda mój raj

Witam, witam!
Z tej strony Eryk, choć ostatnio, nie ukrywam, że zdarza mi się używać (de facto coraz częściej) mojego drugiego imienia - Nathan (tak, przez "th", brytyjskie korzenie robią swoje haha). Na stardoll oczywiście kryję się pod postacią (ponownie) ciemnoskórej Vidun. Nie jest to mój pierwszy raz z blogiem, choć powiem Wam, że po raz pierwszy, nie wiem jak się przywitać, co napisać, czego uniknąć. Serio. Ogarnęła mnie kompletna pustka, siedzę na tarasie, pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty i od piętnastu minut nie przychodzi mi do głowy nic, o czym mógłbym napisać. Zatem może przejdę do konkretów.

Dzisiaj, poza powitaniem oczywiście, przychodzę do Was wraz z pierwszą stylizacją. Pomimo prostoty oraz banalnego użycia białych spodni, uważam, że ma ona w sobie to "coś". Może i nie jest to wybiegowy outfit, lecz nie chciałem, tak jak większość, łączyć swetra z czarną spódnicą. Z kolei, jeżeli chodzi o dodatki - postawiłem na żółć i złoto, a ostateczny efekt uważam za zadowalający. A Wy co o niej uważacie?

3 comments:

  1. Bardzo lubię ciemnoskóre doll w żółtych i białych ubraniach. Świetnie to wtedy kontrastuje. Bardzo mi się podoba całość :D

    ReplyDelete
  2. Cześć Eryk; super, że wracasz! :) Stylizacja jest świeetna. Buty+kurtka to strzał w 10 :D

    ReplyDelete
  3. Doskonała stylizacja! W ogóle doll'ka super.

    ReplyDelete