Translate

don't you touch me

Ostatnimi dniami pogrążony jestem w melancholii. nie mam nawet sił wstać z łóżka... Najchętniej to bym z kimś leżał przy Netflixie w łóżeczku z kubkiem gorącej herbaty, ale na to muszę poczekać do soboty. Jednak mam super humor, a Netflix w sobotę zaplanowany. W dodatku na nowo zakochałem się w Soko. Tak, jak nie słuchałem jej przez około rok, tak teraz znowu zacząłem. W sumie nawet nie wiem dlaczego przestałem. Dziś na biało, lecz wszystko ożywia czerwona sukienka z LE (piszę, na wszelki wypadek, jakby ktoś był niewidomy i nie widział stylizacji).

4 comments:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Te spodnie i buty wyglądają razem jak całość i świetnie dopełniają sukienkę. Tylko torebka mi tu jakoś nie pasuje.

    Całkiem fajna ta Soko, momentami przypomina mi trochę taką damską wersję Tiger Lillies. :D

    ReplyDelete
  2. Ładna, ale przez tą sukienkę (która sama w sobie jest ładna i tak), to wygląda jakby Twoja doll była w ciąży:S XD

    ReplyDelete
  3. nie podoba mi się,ta sukienka mi nie przypadła do gustu,torebka wg mnie tu nie pasuje

    martusia-16

    ReplyDelete