Translate

just can't get enough

Witam po krótkiej przerwie! Ostatnie dwa tygodnie minęły szybciej, niż się spodziewałem. Przeprowadzka, nowy związek, kontrakt z agencją modeli - to bardzo skrócona wersja tego, co ostatnio się u mnie działo. Do minusów ostatnich dni mogę zaliczyć to, że po 10 minutach moja gorąca herbatka już nie jest gorąca - ból mentalny mi doskwiera.
Depeche Mode - Just Can't Get Enough
(przez ostatnie tygodnie znowu mood na lata 80. do mnie powrócił, co weekend jestem w klubach na imprezach tematycznych z ów dekady i dalej nie mam dość)

8 comments:

  1. stylizacja jest ładna,ale mi osobiście te spodnie się nie podobają :x

    martusia-16

    ReplyDelete
  2. Cudowna stylizacja, nie mogę się napatrzeć!

    ReplyDelete
  3. Lubię takie dwukolorowe stylizacje :D
    Ból mentalny to punkt obowiązkowy jeśli chodzi o zimę. Przyjdzie prędzej lub później, więc może to i lepiej, że złapało Cię szybciej. Poza tym gratuluję kontraktu! :)

    ReplyDelete
  4. I love the blog, good post! ❤️

    ReplyDelete
  5. Fajna stylka. Gratuluję kontraktu. Kupiłeś sobie już zestaw mały modelarz? ;) stardollowy10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co jest w zestawie małego modelarza? XD

      Delete
    2. zazwyczaj skalpel i zestaw noży modelarskich

      Delete