Translate

Crazy hat

W końcu kupiłam nowe włosy! <3
Tak, nie zobaczycie ich, bo mam kapelusz.
Tak, brakuje mi jednej rękawiczki, a w środkowej pozie kawałek nogi gdzieś uciekł.
Poprawiłabym to, ale jestem zmęczona. W sumie w całej stylizacji coś można byłoby poprawić, ale nie mam siły myśleć co. Będę wdzięczna za propozycje.
W każdym razie przygotowałam na jutro małą niespodziankę. :)
Dobrej nocy!

Kapelusz, koszula - PPQ
Torebka - Callie's Picks
Spodnie - Subcouture
Buty - Wild Candy
Róża - Young Hollywood
Futro - LE

9 comments:

  1. Bardzo mi się podoba! Marzy mi się to futro, niestety go nie mam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak weszło do plazy, to ludzie marudzili, że brzydkie i dość długo było dostępne. Teraz bardzo ciężko je znaleźć w bazaarku :c

      Delete
  2. Jest genialna. Świetnie to wygląda. A co do włosów, chyba wiem, które to.

    ReplyDelete
  3. Świetnie! :) No pokaż się nam, rudowłosa :D

    ReplyDelete
  4. Ja uwielbiam ten kapelusz i każda stylizacja z nim mi się podoba xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam podobnie, najchętniej bym go wszędzie dawała xD

      Delete