Translate

Blogowe top 5 #1

Jako że mam chwilę czasu postanowiłam w końcu rozpocząć serię, o której myślałam już od dawna. W top 5 będę umieszczała najlepsze (według mnie oczywiście) stylizacje, jakie ukazały się na polskich blogach o stardoll. Postaram się robić takie zestawienie co tydzień, ale wiadomo, że z czasem bywa różnie. W każdym razie mam nadzieję, że moje propozycje również przypadną Wam do gustu. Jeśli znacie blogi, na których pojawiają się ciekawe stylizacje dawajcie znać w komentarzach. Bardzo chętnie powiększę swoją listę do obserwowania. :)


Aguuniek - Unique
Luźna, codzienna stylizacja. Bardzo spodobał mi się tu motyw pasków, które świetnie przełamują czerń. 

FunOpler - Pragiatorium 
Ostatnio mam słabość do czerni i bieli. Ta stylizacja może nie należy do najbardziej skomplikowanych, ale trzeba przyznać, że ma w sobie coś intrygującego.

Karolinnaaa2222 - Senny stardoll
Nie ukrywajmy, że ten płaszcz do najpiękniejszych nie należy. W bazaarku można go kupić już za 9 SD, a i tak mało kto chce go kupić. Nie spodziewałam się, że może wyglądać tak dobrze. Całość dopełnia fryzura, która równoważy dół. Jak dla mnie to bardzo miłe zaskoczenie.
MajkaStar1999 - Pragiatorium
Moja dzisiejsza faworytka. Przez tą stylizację zastanawiam się czy nie kupić w Off White tego kompletu. Poza tym to jeden z nielicznych razów, kiedy podobają mi się tak mocno pomalowane oczy.
Tlen - Pragiatorium
Zaraz po wejściu Subcouture do plazy obserwowałam pojawiające się stylizacje. Większość wykorzystywała wyżej widoczną, czerwoną koszulę i niestety wyglądało to słabo. Tutaj bardzo miło się zaskoczyłam, a nawet odrobinę przekonałam do tego fasonu. Wcześniej już pisałam, powtórzę i tu - jak dla mnie najlepsza stylizacja z tą koszulką, jaką do tej pory widziałam.

Na dzisiaj to już koniec. Dawajcie znać w komentarzach, czyja stylizacja dziś wygrywa i czy robić więcej postów z tej serii. :)

PS. Przypominam także, że i Wy możecie wysyłać swoje stylizacje, artykuły i cokolwiek tylko zechcecie na pogodny-stardoll@wp.pl

10 comments:

  1. Tlen - wow! Uwielbiam ten top.
    Jestem miło zaskoczona i bardzo dziękuję, za to, że pojawiłam się w zestawieniu, to dla mnie duże wyróżnienie znaleźć się tak zacnym gronie.

    ReplyDelete
  2. O matko! Jak mi strasznie miło, że się tutaj pojawiłam, nie spodziewałabym się tego nigdy! Dziękuję.
    Reszta stylizacji też bardzo mi się podoba - pragiatorium króluje :D

    ReplyDelete
  3. Majka wyskakuje ponad skale ze swoją stylizacją! Kojarzę wszystkie stylizacje :)

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł na dział! Jestem miło zaskoczona!

    ReplyDelete
  5. Super pomysł! Najbardziej podoba mi się Aguuniek i tlen :)

    ReplyDelete
  6. Ciekawy pomysł na podsumowanie, jednak jak dla mnie strasznie męczący - nie chce mi się komentować tego samego kilkakrotnie. Przy ilości polskich blogów, którą mamy obecnie chętniej bym oglądała stylizacje zza granicy bądź znalezione na stardoll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słuszna uwaga. Postaram się powiększyć moją listę blogową także o pozycje zza granicy. Dzięki za pomysł! :)

      Delete
  7. Najbardziej mi się podoba nr 1. BTW, stylki z bloga Pragiatorium prawie zawsze jak dla mnie są jakieś wydumane i udziwnione na siłę. Zupełnie nie moja bajka. stardollowy10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niektóre rzeczywiście są przekombinowane, ale większość dla mnie to świeżość i oryginalność. Część z ich pomysłów jest naprawdę świetnych. :)

      Delete