Translate

Mc Nude

To niesamowite w jaki sposób nasz umysł potrafi łączyć kolory. Jakiś czas temu widziałam stylizację właśnie w takich odcieniach i bardzo mi się spodobała. Chciałam uzyskać podobny efekt, ale niestety nie mam żadnych pasujących butów i dlatego jest trochę niedopracowana. Mimo wszystko uważam że ten płaszcz + sukienka + perły wyglądają super i dlatego to publikuję. 
W każdym razie życzę wszystkim miłego dnia i lecę robić ciasto na pizzę, a potem do Mca, bo jest nowe McFlurry orzechowe i nie byłabym sobą gdybym go nie spróbowała. :D
Beret - Bonjour Bizou
Okulary - Starpoints
Sukienka - Nelly
Płaszcz - Subcouture
Perły - Decades 
Buty - Wild Candy

7 comments:

  1. Zgadzam się z tobą, to połączenie jest super! A teraz podziel się pizzą :D

    ReplyDelete
  2. Ten płaszcz jest piękny, żałuję, że go nie mam.

    ReplyDelete
  3. Zdjelabym okulary i było by idealnie :)
    Tez dzisiaj jadłam pizzę :D

    ReplyDelete
  4. piękna stylizacja! Jestem zachwycona, i zaczynam żałować, że sprzedałam swój płaszcz :(

    ReplyDelete
  5. Jak dla mnie jest taka.., mdła i to strasznie mdła. Brakuje mi jakiegoś mocnego akcentu.

    sylwia5278

    ReplyDelete