Translate

Black & White

Kupiłam sobie akwarele i w końcu mogę się artystycznie wyżyć. xD
Z tego wszystkiego aż naszła mnie wena twórcza i stworzyłam sobie nowe włoski. Jak na 2 projekt w życiu jestem z siebie zadowolona. Ale jak zwykle założyłam kapelusz i nie pokażę. :D
Swoją drogą za tydzień jadę do Warszawy i planuję, co zobaczę. Znacie jakieś ciekawe miejsca, w których można zjeść coś dobrego lub muzeum, do którego warto pójść? 

Kapelusz - Decades
Okulary - Callie's Picks
Naszyjnik - Otto
Bluzka - Chanel 
Szelki - Stardoll Academy
Spodnie - Young Hollywood
Torebka - Archive/Callie's PicksPłaszcz - Bonjour Bizou
Pasek - It Girls

7 comments:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba. Szczególnie środkowa. Wszystko idealnie pasuje. Włosy ciekawe. :)

    ReplyDelete
  2. Też najbardziej podoba mi się środkowa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi właśnie środkowa najmniej się podobała xD

      Delete
  3. Co do Warszawy- byłam kilka razy i nie umiem się tam odnaleźć :D
    Może kiedyś w końcu się odnajdęęę, odnajdę się ! xD Co do stylizacji bardzo ładne, tylko właśnie ten kapelusz i okulary jakoś nie podobają się ;/ Co do włosów, ja nigdy nie robiłam i jakoś nie mam ochoty robić, bo wiem, że będą brzydkie xD

    ReplyDelete
  4. pierwsza podoba mi się najbardziej! Włosy są piękne, widziałam na fb!

    ReplyDelete
  5. Mnie z kolei urzekają te po bokach :)

    ReplyDelete