Translate

Blogowe top5 #3

Witajcie kochani!
Ten tydzień niestety w mojej ocenie wypada słabo. Gdy zaczęłam pisać post nagle zauważyłam, że zamiast 5 propozycji wybrałam tylko 4... Przejrzałam listę z blogami i znalazłam brakującą stylizację, ale to jedynie dowód na to jak mało owocne były ostatnie dni. Miejmy nadzieję, że w kolejnym poście znajdą się same perełki, a teraz po długim wstępie zaprezentuję Wam moje top 5. :)

karolinnaaa2222 - Senny Stardoll
Stylizacja tak w sumie jest całkiem zwykła, ale jednak ma w sobie coś, co przyciągnęło moją uwagę. Może to kwestia włosów, ale całość wygląda dla mnie naprawdę przyjemnie.

 cinderela23barb  - The Stardoll Lookbook
Muszę przyznać, że coś mi tutaj nie gra, ale stylizację wybrałam przez ciekawe połączenie koszulki i spódnicy. Myślę, że jest to pomysł całkiem dobry i inspirujący.

Maniakpupili - Queens of Fashion
Jak dla mnie stylizacja super. Z jednej strony postrzępione rękawy, z drugiej biała koszula i kołnierzyk. Trochę elegancko, ale równocześnie na luzie, czyli tak jak lubię najbardziej. 

Miloshki - The Stardoll Lookbook
Największe zaskoczenie dzisiejszego dnia. Myślałam, że tego swetra nie da się dobrze wystylizować. Każda próba jaką widziałam kończyła się porażką, a tutaj proszę! Ukłony i brawa dla tej Pani!

Tlen - Pragiatorium
Zastanawiałam się jak ta stylizacja wyglądałaby w standardowej pozie i muszę Wam powiedzieć, że efekt jest równie powalający. Ja swojej doll nie ubrałabym w podobny sposób, bo wiem, że wyglądałabym komicznie. Tutaj efekt jest naprawdę świetny. Wszystko ze sobą idealnie współgra od fryzury po skarpetki. 


Jak oceniacie dzisiejsze propozycje? 
Przypominam, że swoje stylizacje, aranżacje, makijaże, artykuły i co tylko zechcecie możecie wysyłać na pogodny-stardoll@wp.pl. W razie prośby zapewniam anonimowość. Buziaki! 

6 comments:

  1. Każda ma w sobie to "coś", ale tlen- mistrzostwo.

    ReplyDelete
  2. Miło, miło <3
    Dla mnie absolutnie Maniakpupili (czy jak to się piszę?) jest naj!

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się tylko ostanie dwie, a co do pozostałych to widziałem lepsze w tym tygodniu .

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie to Tlen zawsze wygrywa u mnie :D

    ReplyDelete