Translate

FM - Cycle - Konkurencja I - Disco Ball

Cześć!
Niektórzy z Was może wiedzą, ale na stardoll co jakiś czas organizowany jest konkurs, który polega na tworzeniu tematycznych stylizacji. Na początku jest 16 osób, które po każdej kolejnej konkurencji odpadają, aż zostanie wyłoniony jeden zwycięzca. To tak w dużym skrócie, bo wszystkie przydatne informacje i prace uczestników możecie znaleźć w klubie FM-Style
Poszłam za impulsem i zgłosiłam się do konkursu. Niestety nie mam ostatnio zbyt wiele czasu na robienie stylizacji, więc będę co tydzień publikować swoje prace konkursowe. Oczywiście do momentu kiedy nie odpadnę. xD
W pierwszej konkurencji tematem było... Disco Ball!
Co sądzicie? Świecę się jak kula dyskotekowa? 

PS. Do następnej konkurencji potrzebne mi są ubrania w kropki. Macie coś na stanie? A może wiecie w jakim sklepie kupię coś (najlepiej sukienkę) ciekawego z motywem kropeczek? Będę wdzięczna za każdą informację <3 

11 comments:

  1. Nie widzę tej kuli, bo jest chudziutka:D
    Ale błyszcząca już trochę tak. Stylizacja jest boska!

    ReplyDelete
  2. https://prnt.sc/iw9e8a
    mam takie rzeczy w kropki, jakbyś chciała chętnie pożyczę.
    Stylizaja jest super!

    ReplyDelete
  3. Mega! To jedna z Twoich lepszych stylizacji.

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się shine... :) Nie do końca zgadzam się z wyborem płaszcza, trochę przytłacza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musiałam użyć płaszcza, bo koszulka jest tak naprawdę sukienką i wystawala zza spodni :D

      Delete
    2. Rozumiem, i tak wyszło świetnie :D

      Delete
  5. Wow, ale super! Nie chcesz czasem sprzedać płaszcza? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za bardzo go lubię, ale możesz poszukać w bazaarku, bo kupiłam go gdzieś za 30 SD :D

      Delete
  6. każdy element tutaj jest super, ale totalnie zakochałam się w spodniach♡

    ReplyDelete
  7. O proszę bardzo. Biorę udział w podobnym konkursie tyle że jest związany z urodą. Miałam np temat: "Extreme cat eye". Jak widać dałam radę bo jestem w ostatniej 12 osób które zostały i walczę dalej! ;) Powodzenia, trzymam kciuki.

    Sylwia5278

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie czytałam, że konkurs z urodą też jest, ale jakoś mnie do tego nie ciągnęło. W każdym razie też życzę powodzenia i chętnie dowiem się jak Ci poszło! :D

      Delete