Translate

Cheap&Style #1

Cześć!
Jestem LadyGirlIrena, a od dziś oficjalnie zaczynam prowadzić kontynuację blogowej serii 'Cheap&Style'! Słowem wprowadzenia, w tym dziale będę pokazywała Wam skarby z garderoby, które dostaniemy albo za fioletową walutę, albo za darmo. Forma będzie się zmieniała w zależności od pomysłów - spodziewajcie się stylizacji lub tak jak dziś, konkretnych wyborów z mojej garderoby, starbazaaru/ starplazy. Podsyłajcie też swoje pomysły w komentarzach. :) Nie przedłużając, na dziś przygotowałam dla Was moje ulubione dodatki!

niestety nie ładuje mi się metka jednej z bransoletek. :(
Obiecuję, że kolejne posty będą już tematyczne. Miłego wieczoru :)

6 comments:

  1. Witamy! Zapowiada się ciekawie :)

    ReplyDelete
  2. Bransoletka jest z The Jet Set.
    Dział zapowiada się świetnie! Mam chyba wszystkie rzeczy ze zdjęcia.

    ReplyDelete
  3. Nie mam wszystkiego,ale urzekły mnie okulary z IT GIRLS :)
    Witam :D

    ReplyDelete
  4. Większość rzeczy mam, ale czuję że muszę nabyć jeszcze kilka :p

    ReplyDelete