Translate

cheap&style #2

Witajcie!
Przyznam się bez bicia, że dzisiejszy 'cheap&style' został finalnie zatwierdzony dopiero dzisiaj. Powodem tego była - uwaga - masa pomysłów, których nie mogłam w całości z realizować z powodu ich ilości i czasu :D Dzisiaj zdecydowałam się Wam przedstawić starmonetowy przegląd wybranych czterech sklepów ze starplazy. Zaczynamy :) ps. kliknijcie w fotki aby je powiększyć!

IT GIRLS & EVIL PANDA

lewo: it girls , prawo: evil panda

Postanowiłam umieścić je razem, ponieważ nie zajmują najwięcej miejsca :D

-it girls-
To ponczo było kiedyś moją ulubioną bazą pod stylizacje! A okulary są jedną z moich ulubionych pozycji w mojej sporej stardollowej kolekcji.

-evil panda-
Kultowa koszulka, którą - chyba - każdy starszy użytkownik dobrze pamięta! Cieszę się, że udało mi się ją dziś odkopać, na pewno będzie częściej gościła w moich stylizacjach.
Spódniczkę dostaniemy w jednej z nowszych kolekcji w dwóch kolorach. Ja zdecydowałam się umieścić tutaj uniwersalną czarną wersję, ale różowa też znajduje się w mojej garderobie. :)



VINYL


Vinyl - zdecydowanie - jest moim ulubionym sklepem ze względu na dobre wykonanie i ilość ubrań za starmonety. Dziękuję adminom, że w końcu osoby bez konkretnej ilości stardollarów mogą zadowolić się czymś więcej niż tandetnie wykonaną torebką :p. Jak widzicie, wyróżniłam zarówno klasyki (biała koszulka, jeansy) jak i ciuchy, które mogą nam się przydać w mniej 'basic' stylizacjach - chociażby ogrodniczki, które nie są takie proste do wkomponowania. pomysł na stylizację z nimi możecie znaleźć tutaj! Myślę, że u sporej większości znajdą się też skarpetki, które zastępują nam wszystkim wciąż ciężko dostępne kabaretki. Moim faworytem z całego zestawienia są jednak białe botki z jednej z nowszych kolekcji, pasują naprawdę do wszystkiego i świetnie leżą na dollce :). 



BONJOUR BIZOU


To ostatnie zestawienie na dziś, ale najbardziej obfite :D
Nie potrafię się napisać tutaj czegoś długiego, ale warto wspomnieć o fatalnym połączeniu dwóch fajnych rzeczy jakoś musiałam to pokazać i świetnym pasku, który chyba każdemu się przyda. 


~
Btw, dziękuję za taki pozytywny odbiór 'cheap&style'! Pamiętajcie o pisaniu w komentarzach co Wam się podoba, co nie podoba, co chcecie zobaczyć w kolejnym poście i inne informacje, które pomogą mi w tworzeniu i selekcjonowaniu przyszłych 'cheap&style'. Miłego wieczoru. :) 

4 comments:

  1. Muszę w końcu kupić poncho z It Girls oraz skarpetki i białe buty z Vinyl :D
    Podobają mi się takie zestawienia, ale chętnie zobaczyłabym jakieś całe stylizacje :)

    ReplyDelete
  2. W sumie wszystkie rzeczy są warte uwagi.

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się z Emi :) Całe stylizacje byłyby fajne, choć z drugiej strony cieszę się, że po prostu są przedstawione rzeczy :) Lubię ten dział!

    ReplyDelete