Translate

Hello Dollies

HEJ!

Przychodzę dzisiaj do Was z dwiema stylizacjami i dopasowanym do nich makijażem. Jak dla mnie jest super. :D 
Myślę o zmianie fryzury, ale nie mogę znaleźć nic ładnego.
W każdym razie spakowałam kota i przeprowadziłam się na jakiś czas do chłopaka. Jak widać zmiana otoczenia dobrze mi służy. Ciekawe jak będzie kiedy przyjdzie mi wstawać o godzinę wcześniej żeby dojechać pociągiem do miasta i pracy. xD 
Ale na razie cieszę się chwilą.
Szalik - Royalty | Windows on the Word
Marynarka - Chloe
Broszka - Speccial Offer
Torebka - Fendi | It Girls
Buty - Velvet Orchid | Tributes Gallery
Kolczyki - Pearls

6 comments:

  1. No cóż, miłość wymaga poświęceń! Dasz radę :D
    Fajne stylizacje, ale w pierwszej ten szalik jak dla mnie taki jakiś dziwny xd Makijaż też super, chociaż bardziej chyba pasuje do drugiej stylki.

    ReplyDelete
  2. Powodzenia na nowej drodze życia:P
    Albo jestem ślepa, albo widzę tylko kreski na oczachXD
    Stylizacje mi się nie podobają..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie wzięłam screen z apartamentu i rzeczywiście wygląda jak same kreski xD

      Delete
  3. Twoja doll jest ładna nawet bez makijażu. ;)
    Stylizacje są takie sobie. Zmieniła bym kilka rzeczy, np. szal w 1 i dodała coś kolorowego; w 2 dałabym inne buty.

    ReplyDelete
  4. Kompletnie nie widać tu makijażu. Stylizacje są słabe. Wiele bym w nich pozmieniała

    ReplyDelete
  5. Makijażu tak naprawdę nie ma, a stylizacje wypadają dość słabo, zwłaszcza pierwsza, gdzie całkowicie zapanowała szarość, a mnie samej przypomina ubiór pań uczących polskiego w szkole. Ogólnie to kolory mi się nie podobają, smutne takie, brakuje żywych akcentów.

    ReplyDelete