Translate

Powiew świeżości

Ostatnio na facebooku pewna dziewczyna powiedziała, że osoba, która wykona najciekawszą stylizację na jej doll otrzyma 20 SD. Pomyślałam, że czemu nie i efekt końcowy tak mi się spodobał, że postanowiłam swoje dzieło opublikować tutaj. :D 
Brakuje mi czegoś na głowie, ale niestety w jej szafie nie znalazłam żadnego pasującego kapelusza. Mimo wszystko podoba mi się, a Wam?

bozokaiserlady1

W sumie całkiem spodobało mi się stylizowanie innych doll i przypomniały mi się czasy, kiedy prowadziłam tutaj dział metamorfoz. W tej chwili nie chce mi się bawić z makijażem itp. ale jeśli ktoś by chciał żebym odwiedziła jego szafę, to dawajcie znać w komentarzach. 

PS. Jeśli będzie dużo chętnych może stworzymy nowy dział :)

PS2. Stworzyłam specjalny post, w którym będziecie mogli zapisywać się do serii. Link tutaj

7 comments:

  1. Chętnie zapraszam do siebie :D Tylko powiedz, to otworzę szafę :D
    Stylizacja ładna, podoba mi się połączenie koszuli i butów.

    ReplyDelete
  2. Koszula jest cudowna, na szczęście będę ją mieć, natomiast stylizacja sama w sobie mi się średnio podoba..

    ReplyDelete
  3. Nie nie b ja jestem na wielkie nie dla tej stylizacji.

    ReplyDelete
  4. Dla mnie to wygląda jak totalny nisz-masz. Nie podoba mi się

    ReplyDelete
  5. Niestety, ale dół znacznie przeciąża górę. Połączenie tej koszuli z tak ciężkimi butami nie wygląda zbyt dobrze.

    ReplyDelete