Translate

Pretty in Pink

Cześć! Co jakiś czas będę wstawiać tu stylizacje :) Zawsze zobaczycie moją Doll w jakiejś fajnej pozie. Ta mi wyszła jakaś dziwna :D Wszystko przez bluzkę, bo przez jej rękawy nie miałam zbyt wielkiego pola do popisu i nie wiedziałam za bardzo co zrobić.

Ostatnio coś straciłam wenę do tworzenia stylizacji. Jeśli mam jakiś określony temat albo rzecz, z którą mam ją wykonać, to jeszcze daję radę. Ale w chwilach, gdy myślę "tak, to jest dzień w którym przebiorę w końcu moją Doll", nie mając żadnego głównego bohatera, totalnie się gubię. Może czas odświeżyć szafę? :D

Koniec końców, z wielkimi trudami powstała ta oto stylizacja. Coś mnie ostatnio ciągnie do różowego. Dajcie znać koniecznie, co o niej myślicie, bo ja im dłużej patrzę, tym bardziej mi się nie podoba :D

Więc jeśli Ci się podoba, to nie patrz za długo :D

Spodnie, torebka - Bonjour Bizou, bluzka - It Girls, top - Archive, buty - Wild Candy

7 comments:

  1. Faktycznie poza dosyć niecodzienna (XD), ale mi się podoba!
    Stylizacja także jest bardzo ładna:)

    ReplyDelete
  2. Serio dziwna ta poza ale stylizacja bardzo ładna

    ReplyDelete
  3. Jest bardzo ładna :)
    Alaamiss2012

    ReplyDelete
  4. pięknie! może ta torebka jakoś tu mi się nie widzi, ale bluzka+spodnie+buty to świetne połączenie!

    ReplyDelete
  5. Nie lubię tych spodni, ale stylizacja jest ładna, chociaż poza faktycznie dziwna :P
    Lalka566

    ReplyDelete
  6. Wow! Świetna stylizacja i ta poza, jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  7. Stylizacja prezentuje się dobrze, choć brakuje mi tu jakiejś biżuterii, postawiłabym na jakiś naszyjnik, ewentualnie na kolczyki.

    ReplyDelete