Translate

Featured #4

Już dawno nie było postu z tej serii, a miałam chwilę czasu, więc postanowiłam pokazać Wam kilka prac, które zwróciły moją uwagę. Jeśli ktoś lubi szukać ciekawych wnętrz, stylizacji czy doll i chciałby się tym dzielić tutaj zapraszam do kontaktu. :) Oto propozycje, które dziś przygotowałam.

xXschneggeXx
Szkoda, że doll jest biała, bo całość kojarzy mi się z jakąś hinduską boginią. Nawet ten darmowy makijaż świetnie się tu komponuje, chociaż myślałam, że ciężko będzie go jakoś sensownie wykorzystać. Jest to wnętrze naprawdę warte uwagi.

Juliette.West
Jest tu ktoś, kto interesuje się słowiańskimi legendami? W sumie wystarczyło zagrać w Wiedźmina, żeby wiedzieć z kim mi się to skojarzyło. Tak, mam na myśli Południcę. Chociaż na Rusałkę też by się nadawała. Ciemne niebo tylko podkreśla ten tajemniczy i złowrogi klimat. A i wianek jaki piękny! 

UndamyUmbrellla
Najlepsze jak zawsze zostawiam na koniec. Zawsze chciałam zobaczyć Sarumana w spódniczce. :D Resztę komentarza uważam za zbędną.

4 comments:

  1. Wnętrze Juliette jest powalające! Świetny post!

    ReplyDelete
  2. Zgodzę się z dziewczynami! Ale trzecie też fajne XD

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam słowiańskie klimaty. Drugie wnętrze to dla mnie bajka. Saruman w spódniczce także mi się podoba :)

    ReplyDelete