Translate

Yellow top

Niestety przez najbliższy czas nie będę się zbyt udzielać na blogu, bo właśnie rozpoczyna mi się sesja. Gdyby ktoś chciał pomóc i zająć się jakimś działem dawajcie znać (więcej info tutaj). Jestem też w trakcie tworzenia albumu z naszego tygodnia majówkowego, więc może niedługo go dokończę. :D
Tymczasem podrzucam szybką stylizację ze ślicznym, żółtym topem. Sama chętnie bym go założyła. 
Okulary - Mr.
Naszyjnik - Pearls
Nerka - Trails
Top - Callie's Picks
Kurtka - PPQSpodnie - Saint Laurent
Buty - Nelly

11 comments:

  1. Wybacz, że tutaj, ale może mógłbym pomóc w dziale "Blogowe top 5"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne :) Wysłałam zaproszenie, odezwij się, jak zaakceptujesz :D

      Delete
  2. kurczę, zgłosiłabym się ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabór do redakcji jest ciągle otwarty, więc jak coś, wiesz gdzie mnie szukać :D

      Delete
  3. Fajne połączenie, aczkolwiek zmieniłabym buty, jakoś nie pasują mi tu te koturny.

    ReplyDelete
  4. Bomba! Jestem zachwycona tym jak wystylizowałaś ten top.

    ReplyDelete
  5. Ostatnio uwielbiam żółty, a przez Twoją stylizację moja miłość do niego urosła jeszcze bardziej! Świetne połączenie kolorów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie ja też ostatnio mam coś z tym żółtym :D cieszę się że się podoba :)

      Delete
  6. Choc okulary sa okropne to reszta spoko wyglada. Ja moge pomoc ale przy czyms co nie wymaga ode mnie tworzenia stylizacji czy makijazy bo teraz nie mam do tego glowy

    ReplyDelete
  7. Stylizacja bez szału.
    Alaamiss2012

    ReplyDelete