Translate

Blogowe top5 #7

Cześć! 

W końcu mam chwilkę, więc przejrzałam posty pojawiające się na blogach w ostatnim tygodniu i jeśli chodzi o stylizacje, to zdecydowanie królują polskie strony! Oto najlepsze według mnie propozycje.

Blogowe top5 #6
MissAdrianka21 - Wkręceni w Stardoll
Piękna, wiosenna stylizacja. Podobają mi się kolorki i sposób, w jaki się łączą. Kwiatki na spodniach, koszulka z misiem i frędzlowe kolczyki... Po prostu bomba! Nawet ciemny kolor włosów doll idealnie tu pasuje.
Miloshki - The Stardoll Lookbook
Należę chyba do nielicznej grupy osób, którym torebki z najnowszej dostawy LE zupełnie się nie podobały. Tutaj jednak doskonale pasuje i świetnie współgra z sukienką, a także tłem. Drażni mnie jedynie, że buty są schowane, ale mimo wszystko wybaczam.
Karolinaaaa2222 - Senny Stardoll
CUDOWNA - jedyne, co mogę powiedzieć. Od czarnych stylizacji lepsze są jedynie te białe. Futro nadaje tutaj klasy i elegancji, a fryzura tajemniczości. Jeszcze te czerwone usta... 
GirlEwelina - QoF
Propozycja jak dla mnie bardzo odważna. Nie wiem, co mnie tutaj ujęło, ale stylizacja zdecydowanie ma w sobie to "coś". Narzuta idealnie pasuje do spódnicy, a dodatkowo charakteru nadaje oryginalny makijaż. Zdecydowanie warta uwagi.
Aguuniek - QoF
Chyba moja ulubiona propozycja z dzisiaj. Uwielbiam taką sportową elegancję, a to jest jej najlepsze wydanie. Nie spodziewałam się, że tą spódnicę można wykorzystać w taki sposób. Do tego połączenie kolorów, które sprawia, że nie jest zbyt nudno i przełamujący wszystko brąz torebki i paska. Strzał w 10!

9 comments:

  1. Bardzo mi miło, że już drugi raz pojawiam się w tej serii! Dziękuję:)
    Wszystkie stylizacje są fantastyczne, nie umiem wybrać najlepszej..

    ReplyDelete
  2. Moje serce leci do Miloshki i Karolinaaaa2222. Podoba mi się także propozycja Aguuniek, oprócz butów :-(

    ReplyDelete
  3. Mi również te torebki się nie podobają. stardollowy10

    ReplyDelete
  4. Kurcze, bardzo mi miło, że znalazłam się w tej serii już trzeci raz. Cieszę się, że ktoś docenia to co robię i się chociaż czasem podoba :D Moim zdaniem najlepszą stylizacje z całej piątki zrobiła Karolina

    ReplyDelete
  5. Miło mi bardzo <3
    Jak dla mnie Aguu!!!

    ReplyDelete
  6. Bardzo się cieszę, że trafił tu Wiktor i Aguuniek :) Osobiście bardzo podoba mi się stylizacja Karoliny

    ReplyDelete
  7. Wiktor, Aguuniek i Karolina - mistrzostwo!

    ReplyDelete