Translate

I miss you like the desert miss the rain

Tak sobie pomyślałam, że będę wrzucać stylówki z jednym moim wyborem każdego Tribute. Jeśli chodzi o Balenciagę, pierwsze co kupiłam, to ta spódnica i oczywiście wnętrze. No i w sumie nic więcej na razie nie mam :D Trochę ostatnio mam więcej odwagi co do stylizacji, więc zdecydowałam się na te buty z Fallen Angel, co jest dla mnie szaleństwem :D Normalnie nawet bym ich nie kupiła, ale jako, że był Weekly SS Gitem - trafiły do mojej szafy. To nie jedyna rzecz z WSG, którą mimo początkowej niechęci, później wykorzystałam.

Dziś bez pozy, ponieważ ta spódnica strasznie uwięziła mi paluszki, poza tym nie miałam za bardzo czasu.

Spódnica - Balenciaga Tribute + Anna Sui Tribute, skarpetki - Vinyl, top, buty, naszyjnik - Fallen Angel

4 comments:

  1. Ja dalej nie mogę przekonać się do tych butów :/ Właśnie one mi tu nie pasują xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie tak dziwnie z nimi, ale zaeksperymentowałam :D

      Delete
  2. W ogóle mi się te buty nie podobają. stardollowy10

    ReplyDelete
  3. Ogólnie ok. Eksperyment... jednak te buty jakoś średnio pasują.
    Czekam na kolejne eksperymenty!

    ReplyDelete