Translate

Blogowe Top5 #10

Kochani! Kolejny tydzień za nami. Ten był mniej obfity w stylizacje, ale na szczęście większość z nich była bardzo udana. Pojawiło się dużo outfitów z Alexandrem Wangiem, Balenciagą oraz sukienką HB. Zapraszam do rozwinięcia posta:) Prezentowane stylizacje są według mnie najlepsze, każdy może mieć inne, własne zdanie.



Podpowiedzi do wyróżnień: Gdy w wyróżnieniach klikniemy tytuł posta link przeniesie nas do posta danej osoby w którym pojawiła się ta stylizacja. Gdy w wyróżnieniach klikniemy na nazwę bloga link przeniesie nas na bloga na którym dana stylizacja została opublikowana.


Wyróżnienia:

MajkaStar1999 w poście: Come and find me na blogu: Pragiatorium 

Leiona_- w poście Belting bag na blogu: The Stardoll Lookbook

Karolinnaaa2222 w pośie 8 na blogu: Senny Stardoll

Podpowiedzi do Top5: Gdy klikamy w "Post" przenosi nas do posta w którym została opublikowana dana stylizacja, a gdy klikamy w "Blog" przenosi nas do bloga na którym ta stylizacja się znajduje.

#5
Doll: Marta32222
Post: Stylizacja
W: To co lubię najbardziej. Klasyka i wariacje na jej temat. Mamy tutaj białą koszulę, czarne spodnie, czarne buty i czarną torebkę. Jak się to czyta to można pomyśleć: Co za nuda! Jednak tak nie jest. Duża ilość dobrze dobranych dodatków urozmaica i wyróżnia ten outfit spośród setek podobnych.

#4
Doll: Parisgeler
Post: Heavy belt
W: Okej, wiem co powiecie: Co to za śmietnik? Ale w tym śmietniku jest metoda i mi się ta metoda bardzo podoba. Stanik i spodnie może ubrać każdy, ale nie w ten sposób. Autorka na nudną bazę założyła kilkanaście różnych naszyjników, breloków, pasków i podobnych artykułów. To właśnie wyróżnia ten look, wyróżnia go odwaga i ekstrawagancja. Ja jestem zakochany, nie wiem jak Wy...

#3
Doll: MajkaStar1999
Blog: Pragiatorium
W: Kolejny raz w tym zestawieniu, świetny stylista ze swoją pracą. Połączenie ze sobą dwóch mocnych i wyrazistych materiałów w jednym looku, tak aby wyglądało to dobrze jest wielkim wyzwaniem, któremu MajkaStar podołał. Ten zestaw nie składa się z mnóstwa rzeczy, ale jest pełny i dopracowany. Do tak mocnych akcentów idealnie pasują buty i torebka w tym samym kolorze. Kolejny raz to powtórzę: Zakochałem się!

#2
Doll: SS-Diamond 
W: Przyszedł czas na Homarową rewolucję i to nie na talerzu... Kolejny prosty look, który wygrywa dzięki dodatkom. Połączenie bieli i kremu jest delikatne i trzeba uważać, żeby go nie zabić. Stylistce udało się tego połączenia nie przytłoczyć, tylko je wydobyć. Kolor czerwony świetnie współgra z jasną bazą, doceniam również to jak dobrze wyglądają ze sobą akcent złota i srebra, pomimo, że bardzo tego nie lubię.

#1
Doll: Isabella8103
W: Kolejny raz pierwsze miejsce jest na granicy kostiumu. Dużo mocnych artykułów połączonych na jednej doll w jednej stylizacji, tu prosi się o katastrofę. Na szczęście tak się nie stało. Wszystkie oryginalne i czasem dziwne akcenty świetnie ze sobą współgrają i tworzą spójną całość. Twarz doll budzi we mnie zazdrość, ponieważ sam chciałbym tak wyglądać na stardoll, a nawet w realu.

To już wszytko co dla Was dzisiaj przygotowałem. Napiszcie co sądzicie o wyróżnieniach i o Top5! 
Napiszcie mi koniecznie jakie blogi obserwujecie, może jeszcze jakiegoś nie znam, a są na nim bardzo dobre stylizacje, które mógłbym tu pokazać:)

4 comments:

  1. Wow, nie sądziłam, że kiedykolwiek będę w top 5, miło mi!
    Z wyróżnień każda jest ładna, ale najbardziej mi się podoba Leiona_- i uważam, że powinna się zdecydowanie znaleźć tutaj w top 5, a nie wyróżnieniach! Jest cudna!
    4,3,2 zasługują na te miejsca, bo są niesamowite, zwłaszcza 4, jest bardzo oryginalna i piękna! Natomiast nie zgodzę się, z numerem 1, jak dla mnie jest koszmarna.

    ReplyDelete
  2. #5, #4, #2 najlepsze, a z wyróżnień Karolina :)

    ReplyDelete
  3. #4, #2 i wszystkie wyróżnienia - coś pięknego!
    Z 1 miejscem nie do końca się zgodzę, bardziej podobaja mi się inne stylki z tego zestawienia.

    ReplyDelete