Translate

Napad na szafę... Anga_

Przez przygotowania do tygodnia szkolnego zapomniałam o napadzie na szafę, ale całe szczęście przypomniało mi się zanim usnęłam. :D 
Dzisiejsza stylizacja była dla mnie naprawdę ogromnym wyzwaniem, ponieważ większość szafy mojej modelki to darmówki i bardzo stare ubrania. Dlatego postawiłam na bezpieczną czerń i jakoś to wyszło. W sumie biorąc pod uwagę ubrania jakie miałam do dyspozycji jestem naprawdę zadowolona z efektu.

Anga_
Już za kilka godzin rozpoczynamy tydzień szkolny! :D Cieszycie się? Bo ja jestem mega podekscytowana, mimo że przede mną jeszcze kupa pracy. 

PS. Zapisy do kolejnych napadów na szafę możecie znaleźć tutaj.

6 comments:

  1. Świetna stylizacja! Już dawno nie użyłam tej spódnicy i mam inspirację jak to zrobić :D

    ReplyDelete
  2. Cześć! :D Dziękuję za stylizację, jest to dla mnie ogromna inspiracja! Jestem świadoma tego jak wygląda moja szafa. Swoją przygodę rozpoczęłam w 2007 i w zasadzie lata 2013-2017 przespałam, nie licząć drobnych logowań, które kończyły się po 2 minutach :) Wróciłam dopiero 3 miesiące temu i nadrabiam zaległości :) Dziękuję bardzo, to dla mnie ogromna przyjemność!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam datę założenia Twojego konta i tak właśnie sobie pomyślałam. :D Masz w szafie wiele perełek które teraz są sporo warte, więc tak źle nie jest, a robienie takich stylizacji to zawsze nowe wyzwanie. :)

      Delete
    2. Dużo na stardoll uległo zmianie od czasów takich sklepów jak Mary-Kate & Ashley, Hilary Duff, czy DKNY :) Na początku nie mogłam się do nich przyzwyczaić stąd moja długa nieobecność :) Cieszę się z tej stylizacji, bo teraz jedno mam czarno na białym: trzeba uzupełnić szafę nowościami :D

      Delete
    3. To prawda, ja miałam problem żeby się przyzwyczaić do nowego wyglądu strony, ale kilka dni mi wystarczyło i śmigam tak jak po starszej wersji. W nowości warto się zaopatrzyć, bo większość jest bardzo dobrze wykonana i dobrze się prezentuje na doll. :)

      Delete
  3. Super stylizacja! Zmieniłabym tylko naszyjnik, reszta jest bardzo ładna.

    ReplyDelete