Translate

Blogowe top 5 #2

Cześć!
Bardzo się cieszę, że seria jednak przypadła Wam do gustu. Poszłam za Waszą radą i swoją listę powiększyłam także o blogi zza granicy. Nie jest ich na razie dużo, a stylizacje na większości są dosyć średnie, więc jeśli jakieś znacie będę wdzięczna za podesłanie linku. Oto moje propozycje top 5 stylizacji tego tygodnia. Mam nadzieję, że Wam również się spodobają. :)

leiona_- The Stardoll Lookbook
Jestem fanką eleganckich stylizacji. Rzeczą, która mnie tu urzekła jest połączenie kraty i czerni. Do tego pomysłowy sposób wykorzystania nerki jako plecaka. Nawet buty, których nie cierpię mi tutaj nie przeszkadzają. 

MeLolitka - Queens of Fashion
Od początku wiedziałam, że ta stylizacja znajdzie się w dzisiejszym poście. Co prawda kapelusz nieco mi tutaj przeszkadza, ale mimo wszystko całość jest niesamowita. Ta kurtka i spodnie tworzą idealny duet.

 Miloshki -  The Stardoll Lookbook
Szczerze mówiąc im dłużej patrzę na tą stylizację, tym mniej mi się ona podoba. Pierwsze wrażenie jednak było powalające, więc doradzam spojrzeć, zachwycić się i przejść dalej. :D

rockarolla_ - Unique
Zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią tworzyć stylizacje z pazurem, bo mi nigdy to nie wychodzi. Jeszcze nie widziałam podobnego zestawienia z tą koszulą, a szkoda, bo to strzał w 10!

Teinnn - Wkrecenii
Ostatnia stylizacja jest jak najbardziej na czasie. Szkoda, że ja nie wyglądam tak dobrze, gdy zakładam na siebie 1000 warstw ubrań, bo na dworze jest -15. :(

To już dziś na tyle. Kto został Waszym faworytem? :D

7 comments:

  1. Pierwsza i trzecia najlepsze, no i oczywiście Julia <3 :D

    ReplyDelete
  2. A ta ostatnia stylizacja to co robi w top 5 haha ona jest tandetna brzydka i okropna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazwyczaj nie lubię zimowych stylizacji, a ta mi się bardzo spodobała i dlatego ją zamieściłam. Już wcześniej pisałam, że to moje typy i nie trzeba się z nimi zgadzać. Jeśli masz jakąś lepszą propozycję lub bloga z ciekawymi stylizacjami, podeślij link i może w kolejnym poście pojawi się coś, co bardziej Ci się spodoba. :)

      Delete
  3. UUUU nareszcie ktoś zrobił dział na który od dawna czekałem

    ReplyDelete
  4. Ojej nawet ja tu jestem:D Bardzo się cieszę, że Ci się spodobała moja stylizacja:)) W ogóle świetny pomysł na nowy, świeży dział^^

    ReplyDelete
  5. rockarolla_ co ona odwaliła tutaj... Po prostu kawał dobrej roboty ! Świetna po prostu

    ReplyDelete