Translate

Dżinsowy człowiek

Mam prawie tydzień wolnego. <3 
Szkoda, że gorączka i okropny ból w zatokach przeszkadza mi w zrobieniu czegokolwiek.
Chociaż ostatnio poznałam bardzo ciekawe osoby na chatach i powoli znów wkręcam się w świat stardollowych imprez. xD
Także do następnego! 
Kurtka - It Girls
Koszulka - Callie's Picks + Evil Panda
Pasek - VoileSpódnica - Dolce & Gabbana
Buty - PPQ
Turban, torebka - Callie's Picks

PS. Przypominam i zachęcam do zgłaszania się w loterii! Możecie to zrobić tutaj *klik* lub w mojej KG. :)

7 comments:

  1. Świetna stylizacja! Sama nie kupiłam tej kurtki, bo stwierdziłam, że mi się nie przyda. A tutaj wygląda super!

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba! Świetna jest ta spódnica.

    ReplyDelete
  3. Napisałam na innym blogu, ale napiszę jeszcze raz - mega *__* Ta kurtka i spódnica są stworzone dla siebie:D

    ReplyDelete
  4. Wow, pięknie wygląda! Kurtka w tej stylizacji naprawdę mnie przekonuje. Genialnie!

    ReplyDelete
  5. Stylizacja piękna, ale jak zawsze się przyczepię do tego turbanu na głowie xD Ja jakoś nie lubię nakryć na głowie doll, może dlatego xD

    ReplyDelete