Translate

Najczęstsze błędy



Ostatnio dowiedziałam się, dlaczego większość peruk, które kupowałam, nie leżały na mnie dobrze. Nie, nie chodziło tu o kształt twarzy. Wszystko przez to, że pomniejszałam je bez potrzeby. Uświadomiło mi to, że sama popełniam dość głupie błędy, mimo tego, że gram już od dłuższego czasu. Dlatego dzisiaj pokażę wam, czego należy unikać i nieważne jest to czy jesteś graczem z 80, czy 15 poziomem, bo każdemu może zdarzyć się wpadka. :)

Panda style

Na początek zjawisko, które chyba można spotkać najczęściej i to nie tylko u nowych graczy, czego przykładem może być nasza seria Gwiazdy bez makijażu. Nazwałam to efektem pandy, ponieważ oczy pomalowane w ten sposób często towarzyszą milionowi sztucznych rzęs, które sprawiają, że doll wygląda jak panda. Jeśli chodzi o rzęsy, to z tymi sztucznymi trzeba uważać. Te, które możemy kupić w Starplazie nie dają odpowiedniego efektu. Kiedyś w sklepie Spectacular były bardzo ładne rzęsy, ale niestety teraz można znaleźć je tylko w Starbazaarze. Z cieniami też należy być ostrożnym, szczególnie przy tych jaskrawych kolorach. Osobom niedoświadczonym polecam wybierać na początek oczy, które będzie się im łatwiej malowało. Typy, które widzicie poniżej, do najłatwiejszych nie należą, czego efekt możecie sami zobaczyć. 


Przykłady powyżej pokazują, jak NIE należy robić. Oczywiście nikomu nic nie narzucam i uważam, że doll powinno tworzyć się tak, aby podobała się nam, nie innym. Ja poprawiłam jednak makijaże powyżej i oto jaki uzyskałam efekt. Nie są idealne, ale głównie chodziło mi o pokazanie jak najlepiej radzić sobie ze sztucznymi rzęsami. Sekretem jest duże pomniejszenie i obrót ich, tak aby pasowały do oka.

Złomowisko

Teraz coś, co chyba każdy z nas kiedyś robił. Mówię tu o zagraconym apartamencie. Pełno półeczek wypełnionych malutkimi przedmiotami, często babeczkami i ciemne, bądź jaskrawe ściany. Do tego tanie plakaty na ścianie i mnóstwo niepotrzebnych gratów. Czasami więcej nie znaczy lepiej. Rażące kolory ścian można ciekawie wykorzystać, jednak nie jest to najłatwiejsze zadanie i jeśli ktoś tak jak ja nie ma talentu dekoratorskiego lub dopiero zaczyna swoją przygodę z tą grą i dekorowaniem wnętrz, lepiej, żeby trzymał się jasnych i pastelowych kolorów lub gotowych wnętrz. Pamiętajcie jednak, że sam kolor to nie wszystko, czego idealne przykłady możecie zobaczyć poniżej. 


Co więc zrobić, aby było dobrze? Według mnie najlepszym sposobem jest poszukanie inspiracji! Spotlight to idealne miejsce gdzie można to zrobić i dodatkowo porównać kiepskie wystroje z tymi lepszymi. Wiadomo, że nie od razu się uda stworzyć wspaniałe wnętrze, ale oglądanie prac innych osób pozwoli nam znaleźć ciekawe rozwiązania i pomysły. Poniżej zobaczycie prace, które szczególnie mi się spodobały.

Mąka, błoto i błyszczące włosy


Kolejną rzeczą, którą bardzo często zauważam, jest nieodpowiednie podkreślenie kości policzkowych. Nie wiem, czy gorzej wygląda blada doll z czarnymi wręcz plamami, czy ciemnoskóra z twarzą wyglądającą jakby była obsypana mąką. Z daleka nie wygląda to jeszcze tak źle, ale gdy przeglądamy dział piękna na Spotlight, od razu możemy zauważyć, że coś jest nie tak. Jednak wydaje mi się, że bardziej od tego rzuca się w oczy źle nałożona maska, która nachodzi na włosy. Twarze i gotowe makijaże doskonale sprawdzają się przy włosach stworzonych w Stardesing. Jednak jeśli chodzi o fryzury dostępne dla wszystkich, to niestety nie da się pod nimi ukryć elementów tego typu. Dlatego więc, gdy decydujemy się na jedną z masek i włosy z Salonu, wybierajmy takie, które nie nachodzą na twarz.


To jedynie kilka przykładów błędów, których jest naprawdę wiele. Pamiętajcie też, że artykuł ma jedynie pomóc wam stworzyć waszą idealną doll, a nie narzucać cokolwiek. W końcu coś, co mi się nie podoba, dla niektórych może być czymś, co ich wyraża i jest dla nich piękne. :)

Mini konkurs

Stwórz makijaż z użyciem sztucznych rzęs i wygraj koszulkę z Basics. Link do pracy należy wstawić w komentarzu wraz ze swoim nickiem oraz nazwą sklepu z jakiego dane rzęsy pochodzą
Makijaż można wykonać zarówno w Salonie Piękności jak i w Starplazie. Zapraszam! :)

Wyniki ogłoszę w następnym artykule za dwa tygodnie. Do tego czasu możecie się zgłaszać. 

____________________________________
Wyniki

Kurtkę z poprzedniego konkursu wygrywa Maja9258! 

Gratulacje! Zgłoś się w mojej KG w ciągu 24 godzin po odbiór nagrody. :)

7 comments:

  1. Super post bardzo pomocny.
    BansheePunk

    ReplyDelete
  2. Może to nie na temat, ale w Callie's Picks są krótkie, czarne spodenki w wysokim stanem, a dokładniej "Black High Waist Shorts" aż za 16 Stardollars, a w Basics są TAKIE SAME spodenki, a dokładniej"Bacis Black High Waist Shorts" za 38 starcoins. Spodenki są bardzo. Sama taki mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak właśnie działa logika adminów i sklep Callie. :)

      Delete
  3. Moim zdaniem ta pierwsza doll z ciemnymi policzkami nie wygląda źle :)

    ReplyDelete
  4. zgłaszam się! Niektóre rzęsy pochodzą z Calie's Pop Up Shop, ale naprawdę wszystkie pochodzą z Summer Bunny.

    Hektor22J

    http://www.sdcdn.com/camera/441/814/441814242.jpg

    ReplyDelete