Translate

Featured #3

W tym tygodniu miałam szczęście i trafiłam na prawdziwe perełki! Każda doll, którą przedstawię, zauroczyła mnie czymś innym. Wszystkie jednak wyglądają wyjątkowo i włożyły mnóstwo pracy w dopracowanie swojego wyglądu. Oto moi dzisiejsi wybrańcy:

MrOuzhaan
Nie muszę chyba mówić, do kogo upodobniona jest ta doll. Osobiście nie przepadam za Taylorem Lautnerem, ale chylę czoło przed autorem tych masek, ponieważ udało mi się stworzyć wierną podobiznę. Do tego długie włosy i ponczo... zupełnie jak Jacob ze Zmierzchu. :D

larinhaletto
Ta praca jak dla mnie dzisiaj wygrywa. Autorka włożyła mnóstwo wysiłku i zapewne pieniędzy, aby stworzyć taki pokój, ale efekt jest niesamowity! Dawno nie widziałam tak oryginalnej i dopracowanej pracy.
ChicINGRIDCARLA
Na ostatnią pracę zwróciłam uwagę przez stylizację w stylu retro. Gdy weszłam do apartamentu jej autorki od razu znów poczułam świąteczny klimat. W tym ubraniu i fryzurze doll przypomina mi Lanę Del Rey. W skrócie prostota i elegancja.

3 comments:

  1. Taż najbardziej podoba mi się syrenka. Widziałam już podobne wnętrza i to jest jednym z fajniejszych.

    ReplyDelete
  2. Chyba żadne mi się nie podoba, ewentualnie pierwsze.

    ReplyDelete
  3. Na dobrą sprawę to na żadne nie zwróciłabym większej uwagi bo żadne mi sie nie podoba xd

    ReplyDelete