Translate

Mar

Dzisiaj makijaż wykonany u stardollowego10. Poniosło mnie z kolorami, już dawno nie użyłam aż tylu! Może dlatego robiłam ten make-up aż trzy razy. Swoją drogą, szkoda, że w Salonie Piękności nie ma żadnych skrótów klawiszowych. Jako, że dużo tworzę w Photoshopie, bardzo często używam Ctrl + Z czyli po prostu "cofnij". Są takie chwile, gdy robiąc makijaż zapominam się i gdy wyjadę, zamiast kliknąć na strzałkę, używam tego skrótu. Niestety nie działa :( :D

Z tego co pamiętam, jeszcze Alaamiss2012 oraz Aguuniek wyraziły kiedyś chęć zrobienia na nich makijażu, więc wpadnę na pewno :)


Pozdrowienia!

8 comments:

  1. I ja tez;)
    Makijaż mi sie nie podoba;(

    ReplyDelete
  2. Makijaż jest na prawdę ładny!
    Do mnie możesz wpadać zawsze, kiedy tylko będziesz miała taką ochotę. ;)

    ReplyDelete
  3. Całkiem ładnie te kolorki razem wyglądają, chociaż brakuje mi jakiejś kreski albo pomalowanych rzęs.
    Jak coś to zapraszam też do siebie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie nie miałam czarnego tuszu wydluzajacego i dałam spokój oczom. A o kresce nawet nie pomyślałam, a rzeczywiście mogłoby być fajnie :)

      Delete
  4. Świetnie! Fajny mejkapik. Podoba mi się. Dzięki Emi. :) Masz buziaka. :* stardollowy10

    ReplyDelete
  5. Śliczne kolory + ta szminka = <3

    ReplyDelete