Translate

Blogowe top5 #13

Dawno nie robiłam zestawienia tygodnia, więc pomyślałam, że skoro mam chwilkę czasu, to przyszedł na to odpowiedni moment.
Przypominam, że szukam osób do redakcji, przede wszystkim właśnie do działu Top5. :)

Blogowe top5 #7
MajkaStar1999 - Pragiatorium
Stylizacja jest naprawdę niezwykła. Zwróciła moją uwagę przede wszystkim przez niebieską sukienkę, która pierwszy raz nie jest na pierwszym planie. Również rajstopy prezentują się tu świetnie, choć samych w sobie nigdy bym nie założyła.

FunOpler - Pragiatorium
Ktoś tutaj zjadł za dużo papryczek chili i zamienia się w jedną z nich. :D Jeśli to jest sekret tworzenia takich świetnych stylizacji, to sama przejdę na dietę paprykową.

Marta-43 - TSL
Mam wrażenie, że ta twarz stworzona jest do tej stylizacji. Wygląda to naprawdę świetnie. Czerwone włosy i nerka dobrana pod kolor sprawiają wrażenie jakby wszystko było jedną, spójną całością.

boolenciaga - TSL
Nie wiem czemu, ale ta stylizacja szczególnie przykuła moją uwagę. Mam wrażenie, że dodatki zostały dobrane w taki sposób, aby podkreślić wszystkie atuty tej oryginalnej sukienki. Mimo to całość jest bardzo spójna i utrzymana w jednym stylu.

Marta32222 - Wkręceni w Stardoll
Bardzo przyjemna stylizacja. Lubię takie luźne klimaty, w których jest jednak nutka elegancji - tutaj w postaci torebki. Podoba mi się dobranie fryzury oraz marynarka wzbogacona o biżuterię. 

2 comments: