Translate

Emily

Hejka! Pierwszy raz mam dla Was dwie wersje makijażu (zapraszam więc do rozwinięcia posta!). Nie mogłam się zdecydować na kolor ust! Może pomożecie? :)

Moja Doll ostatnio upodabnia się do mnie, szczególnie jeśli chodzi o włosy. Normalnie mam troszkę ciemniejsze, ale długość podobna. I bardzo dobrze się w nich czuję! Kiedyś nie wyobrażałam sobie mieć fryzury krótszej niż troszkę za ramiona, a teraz ani mi się śni zapuszczać! Mam cienkie włosy i gdy były dłuższe to były bardziej łamliwe, słabsze i cały czas je poprawiałam - nie lubiłam ich! Teraz są w o wiele lepszej kondycji, a ja mam lepsze samopoczucie :) To, co spodobało mi się w realnym życiu, przelało się również na Stardoll, stąd od jakiegoś czasu katuję moją Doll krótkimi fryzurami.

Stwierdziłam, że do jasnej blondynki będzie pasować mocniejszy makijaż w kolorach brązu. Do tych odcieni dodałam także brudny róż.



Koniecznie dajcie znać, która szminka jest lepsza! ;)

5 comments:

  1. Gdzie się podziały tamte wspomnienia
    Tamtych szalonych wspaniałych lat bum bum bum bum... bum bum bum bum... Ciemniejsza szminka bardziej mi się podoba. :) stardollowy10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi, że ktoś zauważa moją twórczość!

      Delete
  2. Dalej stawiam na ciemniejszą szminkę :D

    ReplyDelete
  3. mi obie wersje bardzo się podobają, początkowo chcialam napisać, że ciemniejsza szminka prezentuje się lepiej, ale jednak druga też wygląda świetnie. Twojej doll jest bardzo ladnie w takich wlosach!

    ReplyDelete
  4. Wolę ciemniejszą szminkę. Ogólnie super!

    ReplyDelete