Translate

Sekret pięknych kwiatów to chromoplasty i wakuole

Ostatnimi czasy mam słabość do białych stylizacji i ubrań. Zauważyłam, że kiedy chcę coś stworzyć to efekt mi się nie podoba i nic mi nie wychodzi, ale kiedy robię to spontanicznie to zazwyczaj jestem zadowolona. 
Poza tym ekscytuję się zbliżającym wyjazdem. Jestem też trochę zestresowana, bo mam jeszcze mnóstwo spraw do załatwienia, a czasu coraz mniej. Trzymajcie za mnie kciuki. :D 
Po powrocie zajmę się robieniem albumu z tygodnia specjalnego i postaram się zorganizować jakąś loterię. :)
Kapelusz - PPQ
Naszyjnik, pasek - Bonjour Bizou
Bluzka - PPQ + LE + Balmain
Spodnie - Royalty
Buty - Fallen Angel
Torebka - Starpoints

1 comment:

  1. Bardzo fajna, Francja elegancja :D Zrezygnowałabym tylko z naszyjnika i z kapelusza, który jak dla mnie jest dziwny, no ale jeśli chodzi o kapelusze to podoba mi się tylko ten jeden z PPQ XD

    ReplyDelete