Translate

All is soft inside

Zauważam u siebie pierwsze oznaki jesiennej depresji. Mam nadzieję, że niedługo wszystko minie, bo na ten moment nie mam siły ani ochoty na nic. Praca, szkoła, nauka do matury, wyjazd i załatwianie wszystkich formalności... Trochę mi się tego wszystkiego nazbierało. Przydałoby mi się jakieś odstresowanie, więc jeśli znacie jakieś dobre seriale lub ewentualnie anime, to polecajcie śmiało, szczególnie te produkcje, które znajdę na netflixie. 


W końcu wyszedł nowy album Aurory i zakochałam się w tej piosence od pierwszego usłyszenia. Są tu może jacyś fani, którzy wybierają się na koncert w styczniu? Wciąż się nie zdecydowałam czy jechać do Warszawy czy do Pragi.


5 comments:

  1. CUDNA!!! Ładnie Ci w tych ustach :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam kupić kolorowe ,ale nikt nie ma, więc ratuje się tymi xD

      Delete
  2. OMG jak Twoja doll pięknie wygląda!! :O chyba się zakochałam :D

    ReplyDelete