Translate

there's things I wanna say to you

Sobota. Teoretycznie mogę odpocząć od zajęć czy innych obowiązków, lecz de facto robię to codziennie. Śniadanie przy Spotify, obiad z Netflixem, z kolei kolacja wieczorne piwo ze znajomymi nad Wisłą - to plan idealny na dziś. Jedynym minusem jest to, że jednak momentami brakuje mi mieszkania z byłą dziewczyną - teraz nie ma kto powiedzieć mi, że zrobiłem zajebistą jajeczniczkę na śniadanko. Za to więcej jedzenia dla mnie  :D Zawsze jakiś plus haha.
Lana Del Rey - Cinnamon
*w oczekiwaniu na wydanie 'Norman Fucking Rockwell'*

2 comments:

  1. Jak robiłeś zajebista jajeczniczke to nie wiem co to za dziewczyna, że jest już była ! Xd
    Podoba mi się bardzo połączenie kurtki i plecaka ;)

    ReplyDelete
  2. Padłam z zachwytu! Idealna stylizacja!

    ReplyDelete