Translate

Hello, It's me

Cześć!
Po krótkiej przerwie wracam do tworzenia stylizacji. Jestem bardzo zadowolona z nowej wersji bloga, od razu mam więcej pomysłów i jakoś przyjemniej publikuje mi się posty. :)
Czasem pewnie będę coś wrzucać po angielsku, bo uznałam że dobrze będzie poćwiczyć ten język. Po skończeniu szkoły, kiedy przestałam używać go na bieżąco sporo pozapominałam, ale gdzieś tam to siedzi, więc wystarczy tylko sobie przypomnieć. :)


Tak na przywitanie podrzucam Adele. Na co dzień jakoś jej nie słucham, ale kilka jej utworów jest naprawdę niezwykłych, a Hello jest zdecydowanie jednym z nich. :)


5 comments:

  1. Ach, zawiodłam się. Myślałam że każdy post będzie dwujęzyczny. :( stylizacja poza kolorystyką mi się nie podoba

    ReplyDelete
  2. That skirt looks great on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :) I don't know why people doesn't like this skirt :D

      Delete