Translate

Girl with one eye

Cześć! Ostatnio możecie zauważyć, że wszędzie mnie mniej, ale ja się sobie nie dziwię :D Wstawiam tą stylkę między dniami nauki, zaraz będę się jeszcze uczyć na jutro. A Wy cieszcie się wolną niedzielką <3

Dużo chciałabym jeszcze napisać, ale zmęczenie daje o sobie znać. Napiszę najważniejsze: nie mogę się doczekać nowego roku, powoli mam nowe plany trochę małych, trochę dużych. Cieszę się, że mam tylu wspaniałych ludzi wokół siebie, w tym przyjaźnie internetowe <3

Spodnie - Alexander Wand, top, zawiszka - Callie's Picks, narzutka - Voile, naszyjnik - The Jest Set, plecak - Vlvet Orchid, buty - PopShop

Na koniec stara, dobra Florence, która zrobiła mi tydzień i dzięki której jakoś przeżyłam:

2 comments:

  1. Przyjaźnie internetowe są super, szczególnie kiedy przestają być już tylko internetowe. :D
    Stylizacja jest bardzo fajna, chociaż zmieniłabym chyba top.

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się, choć faktycznie top może inny.

    ReplyDelete