Translate

two weeks

Jestem ostatnio strasznie rozdarty, a większość czasu spędzam w pociągu.Nie mam czasu nawet zdrowo się odżywiać, a z niechęci do śmieciowego żarcia jadę na jednym posiłku dziennie :v Uwielbiam podróżować, ale ubiegłe dni pochłonęły już tyle godzin mojego życia (i pieniędzy, zostałem praktycznie bez grosza na święta, a do wypłaty pół miesiąca jeszcze...) na same przejazdy między miastami, że to szok... Przynajmniej od soboty do środowego popołudnia odpocznę, a później znów zium zium 14h do Gdańska... Nie ma to jak spędzanie 7h na dworcu, od 23 do 6 rano, czekając na drugi pociąg...

Przechodząc do stylizacji - połączyłem dwie kurtki. Dlaczego? Bo nikt mi nie zabroni. Jak dla mnie, efekt wyszedł świetny :v

2 comments:

  1. Nie wpadłabym na połączenie dwóch różnych kurtek, a wyszło naprawdę mega! Kiedyś może wykorzystam. :D
    Stylizacja ogólnie jest bardzo przyjemna.

    ReplyDelete